آموزشگاه غیرانتفاعی ستایش

خدایا! شوق یادگیری در من بنه، تا در پی علم روان گردم. شور عمل در من بنه، تا به علمم عمل کنم و عشق به خودت را در من بنه، تا علم و عملم را برای تو خالص کنم.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

سوالات پیام های اسمانی و تفکر

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶ ب.ظ
نمونه سوالات پیام های اسمانی و تفکر

برای دانلود روی لینک های زیر کلیک کنید
تفکر پایه هشتم
تفکر پایه هفتم
درس پیام های اسمانی پایه نهم
درس پیام های اسمانی پایه هشتم
درس پیام های اسمانی پایه هفتم

((خانم تمجیدی ))
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۶
mrs. ghasemi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی